Aσκήσεις για face lifting σε μόλις δέκα λεπτά

Aσκήσεις για face lifting σε μόλις δέκα λεπτά

Το νυστέρι είναι κάτι που δεν το προτιμά καμία γυναίκα, ειδικότερα αν μπορεί να κάνει διαφορετικά.

Κι επειδή εμάς δεν μας αρέσει το νυστέρι, ψάξαμε στο διαδικτύο και βρήκαμε ασκήσεις προσώπου για lifting.

 

Για το μεσόφρυδο
Προβληματική περιοχή που απασχολεί όλες τις γυναίκες.
Ακουμπήστε τα δάκτυλα των χεριών στο μέτωπο τεντώνοντας το δέρμα και κουνήστε τους μυς των φρυδιών προς τα πάνω.Κάντε 10 επαναλήψεις.

 

Για τα μάτια
Τοποθετήστε τα μεσαία και το μεγάλα δάκτυλα των χεριών σας στην εξωτερική και εσωτερική γωνία των ματιών. Πιέστε μέχρι να νιώσετε το μάτι να τρέμει κάτω από τα δάκτυλα και χαλαρώστε. Κάντε 10 επαναλήψεις.

 

Για το σαγόνι και το λαιμό

Μειώστε ρυτίδες και το διπλοσάγονο
Καθίστε σε μία καρέκλα με ίσια την πλάτη. Σκύψτε το κεφάλι μπροστά τεντώνοντας τους μυς πίσω στον αυχένα. Μετρήστε 15 δευτερόλεπτα και επανέλθετε.
Τεντώστε το λαιμό σας προς τα πίσω έχοντας το στόμα κλειστό και το σαγόνι ψηλά. Μετρήστε μέχρι το 15 και επανέλθετε.